خرید فلزیاب حرفه ای برای زمین ساحلی – ۱

خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب حرفه ای برای زمین های ساحلی

خرید فلزیاب حرفه ای چرا علاقه مندان فلزیابى اطراف ساحل ازدحام مى کنند؟

بخاطر خرید فلزیاب تصویری یا خرید فلزیاب حرفه ای و یا خرید فلزیاب دست ساز؟

یا بخاطر حمایت از آن عکس محبوب از فردى که روى خط ساحلى با هدفن مشغول اسکن کردن مى باشد؟

خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب حرفه ای

این وعده ى حقیقى است که طلاها و نقره ها انتظار کسى را مى کشند که با خرید فلزیاب حرفه ای در جست و جوى آنهاست.

یک حرف قدیمى هست که مى گوید؛”اگر یک آرایشگاه را به مدت طولانى و کافى باز نگه دارید شما در حال گرفتن یک اصلاح مو هستید. ”مفهومى مشابه در مورد سواحل و فلزیاب ها نیز هست.

اگر شما زمان کافى در یک ساحل با یک فلزیاب بگذرانید،شما ناگزیر به یافتن طلاها، حلقه ها و جواهرات هستید. و با بالا رفتن سرسام آورم بهاى طلا این یک سرگرمى وسوسه انگیز است،اگر یک تغییر شغل نباشد!

دیگر مفهوم هیجان انگیز این است که؛کارشناسان گزارش کرده اند که به نظر مى رسد مادر طبیعت(دریا) اشیایى با وزن مشابه را به همان قسمت هاى با نشان پر آبى از یک ساحل سپرده است.بنابراین،وقتى یک فلزیاب یک حلقه ى طلا را پیدا مى کند کاملا امکان وجود اهداف دیگرى در شعاعى کم هست.

پیشنهاد خواندن مقاله خرید فلزیاب دست دوم

طبق یکى از مقاله هاى CNN درباره ى با خرید فلزیاب یک علاقه مند در طول هفته وجوهى معادل ١٣٠٠$ دلار طلا پیدا کرده است.

تکنیک هاى شکار گنج در ساحل

براى به حداکثر رساندن یافته ها بیشتر جستجوگران فلز در طول ساحل به آرامى قدم مى زنند و به طور پیوسته سیم پیچ خود را از سمتى به سمت دیگر مى برند. این خیلى مهم است که در یک الگوى برنامه ریزى شده، روشمند عمل کنید.

شما حتى مى توانید ساحل را به شبکه هایى تقسیم کنید تا از پوشش هر اینچ مربع اطمینان حاصل کنید.

خرید فلزیاب حرفه ای برای زمین ساحلی - ۱

خرید فلزیاب

شبکه اى کردن شامل راه رفتن موازى به سمت آب و به صورت پله پله یک تا دو فوت کنار گذاشتن و کار کردن روى مسیر برگشت شما مى شود. سیم پیچ شما باید در هر چرخیدن کمى همپوشانى داشته باشد.

در منطقه اى با تولید بالا شما مى توانید شبکه هایتان را با کشیدن خاک انداز(پنجه) تان روى شن علامت گذارى کنید. به یاد داشته باشید چرخاندن آرام تر سیم پیچ جستجوى شما مى تواند با انتخاب سیگنال هاى عمیق تر همراه باشد.

بیشتر سیم پیچ ها الگوى جستجویى مخروطی شکل دارند. بسته به قدرت فلزیابِ شما، مى توانید حداکثر تا قطر ١٠ اینچ در سطح و تا قطر ٢ اینچ در عمق جستجو کنید. به این دلیل است که شما قبل از هدف قرار دادن اهداف طلایى دفن شده ى عمیق تر،زباله ها و سکه هاى آب هاى کم عمق را پیدا خواهید کرد. گزارش ها توصیه مى کنند که شکارچیان ساحل همه ى اهداف را به منظور یافتن گنج واقعى حفر کنند.

شما اساسا قبل از کشف سیگنال هاى طلا در حال تمیز کردن آب هاى کم عمق هستید. اطمینان حاصل کنید که مقاله ى سزاوارتر ما را با عنوان “فلزیاب هاى زیر آب-مرورى بر بهترین گزینه ها” را مطالعه کرده باشید.

پیدا کردن موقعیت هاى خوب ساحل براى شکار گنج و خرید فلزیاب حرفه ای

سواحل محبوب و توریستى بازده بیشترى از گنج هاى طلا و نقره نسبت به سواحل خصوصى و ساکت خواهند داشت.با این حال مناطق مشغول شنا ممکن است بخاطر فرسایش یا سایر تغییرات با نگاه سابق به نظر نرسند. سواحل گمشده مى توانند شکار سود آورى باشند اگر هنوز مواردى براى برملا شدن وجود داشته باشد.

توسعه ى ساحل دریا همچنین از سواحل کاسته است اما گنج از دست رفته مى تواند باقى بماند تا زمانى که یک جستجوگر فلز خوش شانس تصادفا روى آن قرار بگیرد. شما ممکن است بسته اى نامتعارف از گنج پیدا کنید که مردم بخاطر نشناختن دورش جمع نشده باشند.

بعضى اوقات فرسایش طبیعى یا ماسه و شن باعث مى شوند دوباره جابجا بشوند.این دلیل خوبى است براى اینکه ذهنتان را باز نگه دارید و به غرایز خود اعتماد کنید.

اگر بعضى چیزها به شما در مورد شکار در فضاهاى کمرنگ (با احتمال کم) مى گویند،حتما آن را چک کنید.

مکان هاى دیگر براى جستجو اطراف مسیر هاى تردد، پیاده روها،تخته هاى پیاده روى و جایگاه هاى سرگرم کننده (بار،شاپ،بوفه) هستند.از هر فرصتى براى اسکن دیواره هاى دریا بهره ببرید،چرا که گنج معمولا شسته مى شود و در آنها به دام مى افتد.استفاده از نقشه ها و منابع از کتابخانه را فراموش نکنید.

حواستان به سواحل کمتر شناخته شده و نقشه های قدیمی که شما را مستقیما به مقصدهاى شناى متروکه مى برد، باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *