⚡️ارزانترین فلزیاب تصویری جهان پانتر⚡️09196611117

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان پانتر اولین ورودی در مجموعه جدیدی از فلزیاب های حرفه ای شرکت پین پوینت دتکتور است.

که فناوری های تشخیص جدید، ابزارهای جدید قدرتمند و نتایج قابل اطمینان تر را به ارمغان می آورد.

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان پانتر به جستجوگران گنج، جویندگان طلا، باستان شناسان و حتی شرکت های معدن کامل ترین مجموعه ابزارها با فناوری های کاملاً جدید را ارائه می دهد که در 8 سیستم جستجو برای همه کاربردهای فلزیاب ادغام شده است.

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان فلزیاب تصویری پانتر، از طریق اسکنر سه بعدی ، دستگاهی کاربردی و حرفه ای را به ارمغان می آورد که ترکیبی از سهولت استفاده، تجسم دو بعدی روی صفحه، تجسم سه بعدی در تبلت اندروید همراه، تجربه کاری راحت و نرم افزار دستگاه چندزبانه مدرن با تجربه ای روان و بصری است. در انتخاب این دستگاه عجله کنید و نتایج آن را ببنید.

البته لیست قیمت فلزیاب در صفحه نوشته شده است.حتی ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی

یک دستگاه چند منظوره یکپارچه که ترکیبی از یک فلزیاب حرفه ای و یک اسکنر زمینی سه بعدی با عملکرد با کیفیت بالا در همه زمین و نتایج دقیق و قابل اعتماد است.

طراحی مدرن و کاربردی که ترکیبی از وزن سبک و زیبایی ظاهری و مناسب بودن برای استفاده طولانی مدت در زمینه های جستجو و ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، تجربه کاربری راحت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

سیستم جستجوی مختلف با آخرین پیشرفت‌ها در زمینه فناوری‌های فلزیاب با گزینه‌های گسترده برای تنظیم تنظیمات جستجو متناسب با عوامل مختلف مانند نوع خاک زمین، زمین، هدف جستجو، نوع فلز و فلز اهداف مدفون.

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب :یک فناوری اسکن سه بعدی زمین کاملاً جدید از طریق تبلت که نتایج دقیق تری را از طریق پوشش بزرگتر و نمایش بصری داده های اسکن روی صفحه دستگاه یا رایانه لوحی تضمین می کند.

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

برنامه تحلیل سه بعدی پیشرفته نصب شده بر روی تبلت اندروید همراه، قابلیت های زیادی را در اختیار کاوشگر قرار می دهد تا نتایج اسکن سه بعدی زمین را به صورت بصری از طریق ابزارهای یکپارچه تجزیه و تحلیل کند که از طریق آن کاربر می تواند از نوع فلز – مکان یا موقعیت دقیق – عمق دقیق اهداف احتمالی مطلع شود. .

فناوری جدید و بهبود یافته تشخیص فلز دوربرد که شامل بهبود عملکرد، میدان اسکن گسترده تر و عمق بیشتر تا 8 متر با ابزارها و گزینه های جدید برای تنظیم فرآیند اسکن است.

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان یک سیستم بازخورد یکپارچه که صدا دارد که  از طریق زنگ‌های صوتی، نور از طریق نوارهای LED VST و تجسم روی صفحه یا تبلت را ترکیب می‌کند تا دید جامعی از اهداف بالقوه کشف‌شده و اطلاعات کامل در مورد آنها را در اختیار کاوشگر قرار دهد.

یک صفحه نمایش LCD رنگی با وضوح بالا با اندازه نسبتا بزرگ (5 اینچ) که تنظیم آسان تنظیمات، خواندن اعداد را به وضوح و دیدن نتایج را به راحتی تضمین می کند.

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان پانتر دارای برنامه مدرن و آسان برای استفاده در زبان بین المللی است که با در نظر گرفتن آخرین پیشرفت ها در زمینه تجربه کاربر، امکان تنظیم آسان تنظیمات جستجو، انتخاب سیستم های جستجو و برنامه های جستجو، تنظیم فواصل و عمق، و مشاهده نتایج به صورت بصری

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

اسکنر سه بعدی پانتر از طریق یک باتری لیتیوم یون خارجی که در یک جعبه طراحی متمایز قرار دارد کار می کند، باتری را می توان دوباره شارژ کرد و بسته به سیستم مورد استفاده برای جستجو و سایر عوامل، مدت زمان طولانی استفاده را تضمین کرد.

 

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

ارزانترین فلزیاب تصویری جهان

4.7/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *