‎ردیاب های امنیتی

‎ردیاب های امنیتی

ردیاب های امنیتی

‎ردیاب های امنیتی یکی از مسائل مهم برای توجه به جایی که گردش جمعیت زیاد است، امنیت است.

امنیت یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه پایدار است. فرودگاه ها، پایانه ها، مراکز خرید، سینماها، تئاتر ها، سالن های کنسرت، بیمارستان ها، سازمان های دولتی و نهادهای دولتی که بسیاری از آنها بازدید می کنند یکی از اهداف اولویت هستند که امنیت باید قوی باشد. برای اطمینان از امنیت یک مکان، می توان از سیستم های مختلف استفاده کرد.

اصول عملیاتی ردیاب های امنیتی شبیه به آشکارسازهای فلزی هستند و آنها را به منظور کشف اشیاء فلزی که ممکن است دزمین های مختلف، برای تشخیص فلزات و قابلیت عمق باید مورد توجه قرار گیرد. این چیزی است که متخصصان این دستگاهها بیشتر به آن متکی هستند. برخی از تجهیزات و روش های مورد استفاده در طراحی و تولید آشکارساز به این کسب و کار اختصاص داده شده است، زیرا جزئیات کوچک در تولید آشکارساز ممکن است منجر به اختلاف قابل توجه در نتایج بدست آمده شود.

علاوه بر سیگنال سازی دقیق سیگنال ها،برای تجزیه و تحلیل های ریاضی و سنتز برای تفسیر آنها نیاز به تجزیه و تحلیل دیفرانسیل غیر خطی است، که بیش از آن چیزی است که ریاضیات تحلیلی مهندسی کلاسیک ارائه می دهد و باید در زمان واقعی انجام شود. این قابلیت نسبتا آسان از طریق یک مدار ساده، نه تنها برای VLF، بلکه همچنین برای تزریق پالس، امکان پذیر است.

با این حال، اندازه گیری و تحلیل زمان ثابت ولتاژ واکنش از جریان جریده، اجازه می دهد تا تعیین عمق و نوع فلز با عملکرد کافی، تمرکز قابل توجهی بر محاسبات مهندسی داشته باشد. سطوح حساسیت حرفه ای دستگاه های مدرن نیازمند تحقیق و توسعه بدون نیاز به طراحی است.

شرکت فلزیاب علی بابا

حتی اگر یک آشکارسازی که شما می توانید با استفاده از تخصص الکترونیک پایه خود در یک کارگاه تولید کنید، ممکن است یک تابع تشخیص اولیه ارائه دهد، استفاده عملی از چنین دستگاه هایی بسیار محدود خواهد بود. اگر شما به دنبال ساخت آشکارساز فلزى هستید که می توانید از آن استفاده کنید، این روند می تواند با تلاش برای ساخت یک ماشین لباسشویی، تلویزیون یا کامپیوتر در خانه مقایسه شود.

با توجه به اینکه این وسیله در خارج از منزل استفاده می شود، ممکن است برخی از اجزای آن ها در دست شما تکان بخورد و این در حالی است که باید از تنظیم دقیق آن در سطح میلیمتر محافظت شود؛ ساخت آشکارساز فلز ممکن است دشوارتر از دستگاه های فوق باشد.
بنابراین، باید فرض کنیم که یک آشکارساز ساخته شده توسط یک آماتور در کارگاه های ایجاد تغییر و با استفاده از مواد بدون تایید، هیچ ارزش تجاری ندارد و از این دستگاه ها باید اجتناب شود.

تصویر برداری از فضا:

تصویر ماهواره ای موضوعی است که اغلب مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و متاسفانه، به دلیل فقدان اطلاعات خاص، منجر به غفلت و سوء تفاهم می شود.

کشورهای توسعه یافته برای ساخت ماهواره های دفاع و ارتباطات میلیاردها دلار هزینه می کنند. این شامل ماهواره های مورد استفاده در کنترل ترافیک هوایی، ارتباطات رله (تلویزیون، تلفن، اینترنت)، پیش بینی آب و هوا، نقشه برداری (نظرسنجی کابالا).

چنین ماهواره هایی تنها می توانند عنصر ها را در بالای خاک، و حتی در آن، قطر حداقل ۲٫۵ تا ۳ متر (وسایل نقلیه، ساختمان ها، خیابان ها، راه ها و غیره) تشخیص دهند. آنها فاقد توانایی عکاسی اشیاء زیر خاک هستند.امکان #تصویربردارى از فضا، برداشت تصاویر و عکس های قابل فهم از خاک، صرف نظر از عمق، از فضا وجود ندارد.

ر ارتکاب جرائم مورد استفاده قرار گیرند می سازند. اگر فرد اسکن شده دارای یک شیء فلزی باشد،اسکنر های walkthrough یا sweeping نقطه فلزی را مورد سوال قرار می دهند، و امنیت را به خطر می اندازند. در نتیجه سطح هشدار صدا، نور یا ارتعاش، پرسنل امنیتی می توانند تصمیم به انجام جستجوی دقیق تر این افراد داشته باشند. این مانع ارائه موارد جنایی درون منطقه حفاظت شده است.

ردیاب هاى امنیتى با دستگاه های “X-RAY” که معمولا در مکان هایی هستند که به امنیت بیشتر نیاز دارند، مانند فرودگاه ها، دروازه های مرزی، آژانس های مهم و مراکز خرید بزرگ اضافه می شوند.

ردیاب هاى امنیتى با منعکس کننده های ویژه در زیر منطقه اسکن قرار دارند. این به آنها کمک می کند تا سرنخ های بصری در مورد نوع و ویژگی های اشیا را با ارائه تصویر رنگی از اشیاء درون یک ظرف یا بسته (یعنی کیسه ها، چمدان)، نمایش داده شده در یک مانیتور کامپیوتر، ارائه دهند.

با این وجود، این تنها به یک محدودیت محدود کمک می کند، زیرا بازتابنده ها باید برای این روش اسکن برای کار استفاده شوند.

بنابراین این قابلیت در آشکارسازهای دیگر وجود ندارد که منعکس کننده های مناسب را در اختیار آنها قرار می دهد و ردیاب هاى امنیتى را به استثنای استانداردها ارائه می دهد و تنها در مراکز امنیتی در شرایط خاص ارائه خدمات می کند.ردیاب هاى امنیتی برای ورودی های شلوغ تر، که در آن چک های فردی بسته ها، کیسه ها یا چمدان ها زمان زیادی را صرف می کنند، ترجیح داده می شود.

 

مسئله دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، پتانسیل وسایل نقلیه حمل مواد آلودگی است.

این تهدیدها با کمک سیستم های “UNDERBODY SCANNING” کنترل می شوند. گاهی اوقات این کار با استفاده از یک آینه ساده انجام می شود. در موارد دیگر، سیستم های حرفه ای که از دوربین ها و دستگاه های ضبط استفاده می کنند برای تعیین مواد منفجره و مواد جنایی استفاده می شود. یکی دیگر از موارد استفاده ی سیستم های اسکن زیر بدن این است که وسایل نقلیه مصرف LPG را در ورودی های پارکینگ در داخل خانه نشان می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *