۶ اپلیکیشن کاربردی فلزیاب گوشی

فلزیاب گوشی

۶ اپلیکیشن کاربردی فلزیاب گوشی

علاوه بر فلزیاب‌ها و لوازم جانبی، ابزارهای زیادی وجود دارند مثل فلزیاب گوشی که می‌توانند زمان کشف فلزیاب شما را راحت‌تر، سازنده‌تر یا سرگرم‌کننده‌تر کنند.

خوشبختانه، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه بسیاری وجود دارد که توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث – یعنی به غیر از تولیدکنندگان فلزیاب – ساخته شده‌اند که می‌توانند جستجوی گنج شما را به سطح بالاتری ببرند.

فهرست مفیدترین برنامه های کاربردی فلزیاب گوشی  که ما معرفی می کنیم را در زیر بررسی کنید و آنها را برای فلزیاب خود امتحان کنید.

پیشنهاد خواندن مقاله مخصوص فلزیاب دست دوم

RunKeeper

فلزیاب گوشی

فلزیاب گوشی

این یک برنامه دویدن و پیاده روی است، اما نه کاملاً. علاوه بر ردیابی حرکت، کالری و غیره، عملکرد مفیدی دارد که در واقع مسیر حرکت شما را ردیابی می کند و مهمتر از همه، مکان هایی را که در آن توقف می کنید را ردیابی و علامت گذاری می کند.

به این ترتیب، نه تنها می توانید ردیابی کنید که آیا به اندازه کافی محل را با فلزیاب خود رد می کنید یا خیر. شما همچنین می توانید جایی که برای حفر چاله توقف کرده اید را ردیابی کنید.

بنابراین می‌دانید که دقیقاً کجا پیدا کرده‌اید، و کجا باید سوراخ‌هایی را که ایجاد کرده‌اید بپوشانید. این اپلیکیشن فلزیاب گوشی هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس است.

What3Words

فلزیاب گوشی

فلزیاب گوشی

این اپلیکیشن فلزیاب گوشی موقعیت جغرافیایی از نظر ردیابی و نشان دادن مکان رایج است، اما از نظر تجربه کاربری منحصر به فرد است.

نکته این است که What3Words منطقه را به مربع های زوج تقسیم می کند و به جای نشان دادن مجموعه ای طولانی از اعداد برای موقعیت جغرافیایی، سه کلمه تصادفی را به هر مربع اختصاص می دهد.

این باعث می شود که برنامه برای انسان ها بسیار قابل استفاده باشد، زمانی که شما باید دقیقاً مکان خود را به صورت شفاهی نشان دهید. این برنامه می تواند برای یافتن دوستان خود در میدان یا جنگل مفید باشد.

این برنامه همچنین می تواند برای تماس با خدمات اضطراری بسیار مفید باشد. What3Words برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است.

 

OnX Hunt GPS Maps

طلایاب گوشی

طلایاب گوشی

قانون شماره یک برای هر فلزیاب این است که در املاک خصوصی بدون اجازه مالک تشخیص داده نشود.

این برنامه فلزیاب آیفون دقیقاً مرزهای زمین‌های تحت مالکیت مختلف را نشان می‌دهد – خصوصی، عمومی، فدرال، و غیره. با این حال، این برنامه فقط برای AppStore در دسترس است.

 

شمارش سکه ها

۶ اپلیکیشن کاربردی فلزیاب گوشی

شمارش سکه ها

این برنامه فلزیاب رایگان که هم برای iOS و هم برای اندروید موجود است، برای ردیابی، جمع آوری و فهرست بندی سکه ها ایجاد شده است.

در حالی که بیشتر مردم از آن صرفاً برای سرگرمی، برای شمارش سکه‌هایی که پیدا کرده‌اند یا برای تغییر به دست آورده‌اند، استفاده می‌کنند، فلزیاب‌ها در واقع می‌توانند سکه‌های پیدا شده خود را دقیقاً در محل فهرست‌بندی کنند.

این نرم افزار ساده به شما در تهیه لیست و حتی ارزیابی سکه ها کمک می کند، اما متأسفانه برای سایر انواع یافته ها مفید نیست. سایر یافته ها را می توان توسط برنامه در ادامه لیست ردیابی کرد.

تاید تایمز من

۶ اپلیکیشن کاربردی فلزیاب گوشی

تاید تایمز من

این بهترین برنامه فلزیاب می تواند برای همه جویندگان گنج که اغلب نزدیک آب ها را تشخیص می دهند بسیار مفید باشد.

زمان جزر و مد را نشان می دهد و نه تنها برای سواحل دریا، بلکه برای رودخانه های بزرگ آب شیرین نیز. می‌توان از آن در iOS یا Android استفاده کرد و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و دوره‌های دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن آب کم عمق یا شکار گنج در زیر آب راحت‌ترین کار را انجام می‌دهد.

ردیاب مصنوع

۶ اپلیکیشن کاربردی فلزیاب گوشی

ردیاب مصنوع اجازه می دهد تا با چند کلیک فایل ها را با مصنوعات خود مشاهده، فهرست، فهرست بندی و به اشتراک بگذارید.

داده های مربوط به یافته های شما در فضای ابری ذخیره می شود و برای دانلود یا اشتراک گذاری مفید است. علاوه بر این، Artifact Tracker می‌تواند به‌عنوان یک نوع شبکه اجتماعی کار کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا کاربران دیگر را بیابند و در مورد یافته‌های خود نظر دهند،

عکس‌هایشان را به اشتراک بگذارند و غیره. این برنامه در AppStore موجود است.

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *