فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP

فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP

فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP

فلزیاب تصویری فلزیاب های قدرتمند شرکت او کی ام، قوی ترین، بی نقص ترین و حرفه ای ترین فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP و گنج یاب که تا به حال ساخته شده است.

 

ای اکس پی ۴۵۰۰ نسل چهارم فلزیاب تصویری است .این مدل ترکیبی بین دو دستگاه ای اکس پی ۴۰۰۰ وای اکس پی  ۵۰۰۰ است و نقصان های آن دو دستگاه را برای کار حرفه ای گنج یابی برطرف کرده است .

قوی ترین فلزیاب تصویری  که تا به حال در جهان ساخته شده است .

نظر به اینکه دستگاه های فلزیاب ای اکس پی ۴۰۰۰ و فلزیاب ای اکس پی ۵۰۰۰ عموما طلای معدنی را هم پیدا می کردند و کاربر را برای تشخیص درست دفینه به مشکل می انداختند شرکت در چندین سال تحقیقات زیادی کردو با تکنولوژی آلمانی و تجربه کاربرهای دستگاه ها در سراسر جهان دستگاهی طراحی کرد که خیلی سریعتر و راحت تر گنج را پیدا می کند .

فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP

فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP

سوالی که برای بعضی از کاربر ها پیش می آید این است که آیا فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP از فلزیاب ای اکس پی ۵۰۰۰ که بهترین مدل شرکت او کی ام آلمان است برتر است ؟

جواب این است که ای اکس پی ۵۰۰۰ برای همه کارهای باستان شناسی به کار می رود اما فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP به صورت اختصاصی برای کشف گنج استفاده می شود .

از مزایای دیگر آن این است که به ۳۰ زبان دنیا قابل تنظیم است که فارسی هم یکی از آن زبان هاست.
این دستگاه فلزیاب تصویری در دو مدل پرو و پرو پلاس می آید .با آن می توان خیلی سریع نقطه زنی کرد. تفکیک آن یکی از بهترین تفکیک های دستگاه های فلزیاب تصویری است. با آن می شود فلزی ساخته شده را خیلی سریع تشخیص داد. عمق نفوذ آن و تفکیک آن در زمین تا ۲۵ مترو بیشتر  است .

 سوپر سنسور آن می توان سقف غار و داخل تونل را هم اسکن کرد .قدرت پردازنده قوی آن برای نفوذ در سنگهای معدنی کوه ها و کار در زمینهای خیس و مرطوب و روی برف آن را دستگاه ایده الی برای سراسر جهان ساخته است .در مدت کوتاهی که از به بازار آمدن آن می گذرد چند دفینه قابل توجه را پیدا کرده است .

اسکنی که از زمین می گیرد به حدی دقیق است که هاله ای از جنس را شما خواهید دید .اگر با ترمواسکن آن را استفاده کنید تبدیل به یک ردیاب حرارتی می شود که تا فاصله ۶۰ متری شما را به صورت حرارتی اسکن می کند .

این در کوه ها و جاهایی که دور از دسترس است یک مزیت بزرگ است .می توانید روی منوی آن انتخاب کنید که آیا به دنبال گنج می گردید ، دنبال معدن می گردید یا در جستجوی حفره و اتاقکی که به گنج یا زیر ساروج می رود هستید و دستگاه سریع خودش را برای خواسته شما تنظیم می کند

قدرت و سرعت این دستگاه فلزیاب تصویری این قدر زیاد است که خود شرکت آلمانی در وصف آن گفته است که اگر با فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP گنج شما پیدا نشد با هیچ دستگاه دیگری پیدا نخواهد شد .
اگر شما از جستجو و یافتن اشیا کوچک و بی ارزش خسته شده اید فلزیاب تصویری ۴۵۰۰ EXP دستگاهی است که شما باید امتحان کنید .
تعداد بیشتری از اسکن ها را می توانید در حافظه داخلی آن ذخیره کنید تا سر وقت آنها را بررسی و آنالیز کنید و محل های حفاری را انتخاب کنید .

وزن کم آن ، شکل آن که حمل و نقل آن را راحت کرده است ، باطری کوچک جیبی ، هدفون بیسیم و ده ها مزیت دیگر این دستگاه را تبدیل به یک طلایاب و گنج یاب منحصر به فرد کرده است .
کارایی آن ساده و قابل فهم است.

صرف داشتن یک اطلاعات اولیه از کامپیوتر برای کار با آن کافی است .بر خلاف بقیه دستگاه های گنج یاب آنالیز اطلاعات را می توانید سریع سر زمین موقع اسکن انجام بدهید و تصمیم به حفاری بگیرید .

این دستگاه فلزیاب تصویری را به تمام جویندگانی که به دنبال فلز، طلا و گنج  هستند توصیه می کنیم.

 

شرکت فلزیاب علی بابا ارائه دهنده خدمات و محصولات زیر :

  • فروش انواع دستگاه فلزیاب
  • دستگاه فلزیاب طلایاب و گنج یاب جدید و حرفه ای
  • دستگاه فلزیاب تصویری
  • فلزیاب تصویری حرفه ای با قیمت مناسب
  • دستگاه طلایاب و طلایاب تصویری
  • دستگاه گنج یاب و گنج یاب تصویری
  • خرید دستگاه فلزیاب با قیمت مناسب

شماره تماس جهت مشاوره و سفارش دستگاه های فلزیاب و فلزیاب تصویری : ۰۹۱۹۶۶۱۱۱۱۷

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *