فلزیاب بیونیک ۰۱

فلزیاب بيونيک ۰۱

دستگاه فلزیاب بیونیک ۰۱ طلایابی با محدوده زیاد است که عمدتاً برای یافتن طلا و نقره مورد استفاده قرار می گیرد.

فلزیاب بیونیک ۰۱ می تواند برای ردیابی و یافتن بسیاری از فلزات مورد استفاده قرارگیرد. ردیابی و یافتن طلا، نقره و جستجوی گنجی در فاصله زیاد و دوردست مهمترین اهداف این فلزیاب می باشند .

 

دستگاه بیونیک

این ردیاب می تواند اشیایی از جنس طلای طبیعی مانند قطعات طلا یا رگه های طلا را بیابد و همچنین می تواند اشیای طلای دفن شده درخاک ازجمله جواهرات، زیورآلات، مجسمه های طلا یا نقره، حلقه های طلا و سکه های طلا یا نقره را شناسایی نماید.

این طلایاب دوربرد همچنین می تواند برای جستجوی طلا در بستر رودخانه و نزدیک ساحل مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این طلایاب می تواند طلا را به طور دقیق و درست در کوهستان، جنگل و بیابان تشخیص دهد و بیابد.طلایاب بیونیک ۰۱ نه تنها می تواند در زمینهای خشک خوب عمل کند بلکه برای فضاهای مرطوب و نمناک و خاکهای خیس نیز مناسب می باشد و می تواند پس از یک روز بارانی بدون هیچ مشکل و مسئله ای مورد استفاده قرار گیرد.

این طلایاب نسبت به تغییرات یونی و میدان مغناطیسی منطقه اطراف بسیار حساس می باشد از اینرو این طلایاب دارای عملکردی بسیار بهتر در مناطقی با جمعیت و بنا وساختمانهای کمتربوده ودر محیطهای طبیعی دقیقتر و بهتر عمل میکند.

بنابراین این دستگاه می تواندبه بهترین نحو روی نزدیکی و مجاورت طبیعت تنظیم و درجه بندی شود و ناهنجاریها را در جاهایی که امکان یافتن طلا وجود دارد تشخیص دهد و کشف نمایدفلزیاب بیونیک ۰۱ بطورخاص درجستجوی سریع برای طلا و نقره مورد استفاده قرار می گیرد تا مناطق جدیدی که ممکن است در آن گنجهایی مخفی شده باشد را مشخص نماید.

این دستگاه فلزیاب بیونیک ۰۱ می تواند برای.تشخیص و شناسایی طلا با محدوده و دامنه زیاد جستجوگر طلا ردیاب دوربرد خود را قبل از شروع جستجو و ردیابی تنظیم میکند.برای آزمودن اولیه یک منطقه و زمین ناشناخته بکاررود تا مکانهای دفن شدن گنجها در آن تعیین شود،

بنابراین استفاده از این دستگاه به آن دسته ازجویندگان طلا که هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه باید جستجو را از کجا شروع نمایند ندارند توصیه می شود. با استفاده از این دستگاه جویندگان طلا می توانند یک دید و بررسی کلی از منطقه ای بزرگ بدست آورند.این تکنولوژی دوربرد بطور ویژه برای مناطقی که پیاده راه رفتن در آن سخت است یا ممکن نیست طراحی شده است.

این کاربرد به جنگلها، کوههای سنگی و مسیرهای سنگی و ناهموار تعلق دارد.جستجوگر طلا میتواند با قرار دادن دستگاه بیونیک ۰۱ در جهات مختلف و حرکت دادن آن بطور افقی از سمت چپ به راست ویا برعکس مسیر و جهتی را که اشیای طلا یا نقره دفن شده در آن قرارگرفته اند تشخیص دهد و بیابد. یابنده طلا زمانی که دستگاه را در مسیر شیء طلا یا نقره قرار دهد بلافاصله یک سیگنال صوتی و یک پیغام روی صفحه نمایشگر دریافت میکند.

اگر این دستگاه درست تنظیم شود تنها نسبت به اشیای طلا و نقره واکنش نشان می دهد، و دیگر فلزات آهنی یا دیگر انواع فلزات و نیز حفره ها را نشان نخواهد داد. زمانی که یک سیگنال مثبت بدست آمد،

این جریان اسکن کردن بافاصله باید در مسیری یکسان از موقعیتی دیگر تکرار شود (مثلاً جوینده طلا می تواند ۵۰ متر به چپ یا راست حرکت کند). در مکانی که هر دو سنجش به یکدیگر برخورد کردند، ممکن است یک شیء طلا یا نقره مدفون باشد. این روش مشخص شدن متقاطع نامیده می شود.

این تصویر تعیین ومشخص کردن متقاطع توسط دستگاه بیونیک ۰۱ را

اولین سنجش در موقعیت A انجام شده است. اگر یک سیگنال مثبت حاصل گشت باید اسکن کردن در موقعیت B تکرارشود،که حدود۲۰-۵۰ متر دورتر از نقطه اول است. اگر یک سیگنال مثبت دیگروجود داشت،طلا در محلی قرار دارد که دوسیگنال مثبت به یکدیگر میرسند.این طلا یاب دارای دو سیسنم جستجوی جداگانه می باشد :

سیستم انرژی زیستی (حالت بیونیک(

سیستم یونیزاسیون (حالت یونی (

سیستم انرژی زیستی در طول تعیین محل طلا و نقره با انرژی زیستی بدن شما واکنش نشان می دهد تا حداقل تغییرات اشیاء را نشان دهد. بدین ترتیب طلایاب بیونیک ۰۱ قادر به تعیین موقعیت تمامی اشیای فلزی می باشد درحالیکه سیستم یونیزاسیون یک روش برای اندازه گیری پرتوافکنی و تابش یونی می باشد.

بنابراین یک بخش واکنش و فعل و انفعال فلز-یون در بیونیک ۰۱ وجود دارد.همچنین سیستم انرژی زیستی قادر به تشخیص موقعیت اشیایی که از قدیم و یا به تازگی دفن شده اند نیز می باشد و مهم نیست که قدمت آنها چقدر می باشد.

سیستم یونی عمدتاً برای یافتن اشیای مصنوعی دفن شده بکار می رود.

• منحصر به فرد ترین ردیاب بصورت کاملا پرتابل با قدرت ردیابی بالا و عمق بیشتر.

• حساسیت به طلا.نقره.الماس.

• شعاع عملکرد ۱۵ کیلومتر.

• عمق کاوش: ۶۵ فوت برابر ۲۰ متر و بیشتر

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *