ساخت یک فلزیاب – ۱

ساخت فلزیاب

ساخت یک فلزیاب ساده

ساخت یک فلزیاب پیشرفت در تکنولوژی الکترونیک به مردم اجازه می دهد تا در آزمایش های مختلف الکترونیک برای اهداف سرگرمی شرکت کنند.

 

این اجازه می دهد تا مردم برای ساختن زنگ های درب، چراغ های اتوماتیک شب، سیستم های زنگ ساده، آبگرمکن، تنظیم کننده ها یا ربات های ساده، استفاده از چند مدار ساده را آسان انجام دهند.

علاوه بر این، آماتورها در این زمینه ادعا می کنند که فلزیاب ها می توانند مانند درست کردن یک دستگاه الکترونیکی مانند یک رادیو یا یک تلویزیون تولید شوند.

اول باید به نکات زیر در ساخت یک فلزیاب توجه کرد:

چنین اطلاعاتی برای ساخت یک فلزیاب مناسب نیست. آنها بر روی تخصص و نیازهای تحقیق و توسعه و همچنین سرمایه گذاری های قابل توجه مورد نیاز برای ساخت فلزیاب متمرکز نیستند، زیرا آنها تمایل دارند جزئیات چندگانه در مرحله تولید را نادیده بگیرند.

شما می توانید از اطلاعات موجود در اینترنت برای ساختن یک سیستم خام بسیار مفید استفاده کنید که باعث می شود که یک فلز در هنگام نزدیک شدن به صدا یا نور منجر شود.

اینها برای افرادی که دارای مهارتهای الکترونیک کافی هستند بسیار پیچیده نیستند. با این حال، آنها هیچ هدف دیگری را به جز احساس رضایت دریافت شده از دستیابی به یک نتیجه را دنبال نمی کنند.بیشتر انتظار می رود اشتباه باشد.

از سوی دیگر، فلزیاب های تولید شده در خطوط تولید انبوه در کارخانه های تولیدی تولید، یک نژاد کاملا متفاوت هستند.

شرکت ها هدف خود را برای شناسایی در مرحله طراحی تعیین کرده اند.

یک تیم از مهندسان نرم افزار این نرم افزار را آماده می کنند و الگوریتم های مورد نیاز برای دستیابی به این هدف را محاسبه می کنند.

برا ساخت یک فلزیاب دست ساز، هنگام تعیین تجهیزات مورد نیاز، هر دو فاکتور ایمنی و استحکام در نظر گرفته می شود.

عملکرد پایدار و مداوم دستگاه، حداقل حساسیت در مواجهه با دمای هوای گرم و سرد، سازگاری با ترکیبات خاک (سطح) و اطمینان از ایمنی کاربر، عملکرد مستقیم تمرکز بر این جزئیات است.

هر بخش از باتری تا پردازنده، صدها بار در سطوح مختلف، در درجه های مختلف دمایی آزمایش می شود. اطلاعات تجدید نظر شده بر اساس نتایج آزمایش اغلب به روز می شود و طراحی برای نهایی شدن محصول مطلوب و پایدار نهایی می شود.

محصولاتی که امروزه به عنوان مارک های معروف به فروش می رسند، محصول حداقل ۱۰ سال تلاش مهندسان در زمینه نرم افزار، سخت افزار و تست است.

در حالی که فلزیاب های تولید شده در کارگاههای ساده سعی در رسیدن به حساسیت و یا تعادل ندارند،

تولید یک فلزیاب تولید شده در کارخانه های تولید انبوه، به روش های سختگیرانه انجام خواهد شد.

که انحراف در حدود میلیمتر ممکن است منجر به جایگزینی کامل پروژه شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *