فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز پیشرفت در تکنولوژی الکترونیک به مردم اجازه می دهد تا در آزمایش های مختلف الکترونیک برای اهداف سرگرمی شرکت کنند. این اجازه می دهد تا مردم برای ساختن زنگ های درب، چراغ های اتوماتیک شب، سیستم های زنگ ساده، آبگرمکن، تنظیم کننده ها یا ربات های ساده، استفاده از چند مدار ساده را آسان انجام دهند.

فلزیاب دست ساز علاوه بر این، آماتورها در این زمینه ادعا می کنند ساخت فلزیاب دست ساز می تواند مانند درست کردن یک دستگاه الکترونیکی مانند یک رادیو یا یک تلویزیون تولید شوند.

اول باید به نکات زیر توجه کرد:

چنین اطلاعاتی برای ساخت آشکارساز فلز مناسب نیست.

آنها بر روی تخصص و نیازهای تحقیق و توسعه و همچنین سرمایه گذاری های قابل توجه مورد نیاز برای ساخت آشکارسازها متمرکز نیستند، زیرا آنها تمایل دارند جزئیات چندگانه در مرحله تولید را نادیده بگیرند.

شما می توانید از اطلاعات موجود در اینترنت برای ساختن یک سیستم خام بسیار مفید استفاده کنید که باعث می شود که یک فلز در هنگام نزدیک شدن به صدا یا نور منجر شود.

اینها برای افرادی که دارای مهارتهای الکترونیک کافی هستند بسیار پیچیده نیستند. با این حال، آنها هیچ هدف دیگری را به جز احساس رضایت دریافت شده از دستیابی به یک نتیجه را دنبال نمی کنند.بیشتر انتظار می رود اشتباه باشد.

از سوی دیگر، آشکارسازهای تولید شده در خطوط تولید انبوه در کارخانه های تولیدی تولید، یک نژاد کاملا متفاوت هستند. شرکت ها هدف خود را برای شناسایی در مرحله طراحی تعیین کرده اند.

یک تیم از مهندسان نرم افزار این نرم افزار را آماده می کنند و الگوریتم های مورد نیاز برای دستیابی به این هدف را محاسبه می کنند.

هنگام تعیین تجهیزات مورد نیاز براى ساخت آشکارساز فلز، هر دو فاکتور ایمنی و استحکام در نظر گرفته می شود. عملکرد پایدار و مداوم دستگاه، حداقل حساسیت در مواجهه با دمای هوای گرم و سرد، سازگاری با ترکیبات خاک (سطح) و اطمینان از ایمنی کاربر، عملکرد مستقیم تمرکز بر این جزئیات است.

هر بخش از باتری تا پردازنده، صدها بار در سطوح مختلف، در درجه های مختلف دمایی آزمایش می شود. اطلاعات تجدید نظر شده بر اساس نتایج آزمایش اغلب به روز می شود و طراحی برای نهایی شدن محصول مطلوب و پایدار نهایی می شود.

محصولاتی که امروزه به عنوان مارک های معروف به فروش می رسند، محصول حداقل ۱۰ سال تلاش مهندسان در زمینه نرم افزار، سخت افزار و تست است. . در حالی که آشکارسازهای تولید شده در کارگاههای ساده سعی در رسیدن به حساسیت و یا تعادل ندارند، ساخت آشکار ساز فلز تولید شده در کارخانه های تولید انبوه، به روش های سختگیرانه انجام خواهد شد که انحراف در حدود میلیمتر ممکن است منجر به جایگزینی کامل پروژه شود.

توانایی یک فلزیاب دست ساز حرفه ای برای کار در زمین های مختلف، برای تشخیص فلزات و قابلیت عمق باید مورد توجه قرار گیرد. این چیزی است که متخصصان این دستگاهها بیشتر به آن متکی هستند. برخی از تجهیزات و روش های مورد استفاده در طراحی و تولید آشکارساز به این کسب و کار اختصاص داده شده است، زیرا جزئیات کوچک در تولید آشکارساز ممکن است منجر به اختلاف قابل توجه در نتایج بدست آمده شود.

علاوه بر سیگنال سازی دقیق سیگنال ها،برای تجزیه و تحلیل های ریاضی و سنتز برای تفسیر آنها نیاز به تجزیه و تحلیل دیفرانسیل غیر خطی است، که بیش از آن چیزی است که ریاضیات تحلیلی مهندسی کلاسیک ارائه می دهد و باید در زمان واقعی انجام شود. این قابلیت نسبتا آسان از طریق یک مدار ساده، نه تنها برای VLF، بلکه همچنین برای تزریق پالس، امکان پذیر است.

با این حال، اندازه گیری و تحلیل زمان ثابت ولتاژ واکنش از جریان جریده، اجازه می دهد تا تعیین عمق و نوع فلز با عملکرد کافی، تمرکز قابل توجهی بر محاسبات مهندسی داشته باشد.

سطوح حساسیت حرفه ای دستگاه های مدرن نیازمند تحقیق و توسعه بدون نیاز به طراحی است.
حتی اگر یک آشکارسازی که شما می توانید با استفاده از تخصص الکترونیک پایه خود در یک کارگاه تولید کنید،

ممکن است یک تابع تشخیص اولیه ارائه دهد، استفاده عملی از چنین دستگاه هایی بسیار محدود خواهد بود. اگر شما به دنبال ساخت آشکارساز فلزى هستید که می توانید از آن استفاده کنید، این روند می تواند با تلاش برای ساخت یک ماشین لباسشویی، تلویزیون یا کامپیوتر در خانه مقایسه شود.

با توجه به اینکه این وسیله در خارج از منزل استفاده می شود، ممکن است برخی از اجزای آن ها در دست شما تکان بخورد و این در حالی است که باید از تنظیم دقیق آن در سطح میلیمتر محافظت شود؛ ساخت فلزیاب دست ساز ممکن است دشوارتر از دستگاه های فوق باشد.

بنابراین، باید فرض کنیم که یک آشکارساز ساخته شده توسط یک آماتور در کارگاه های ایجاد تغییر و با استفاده از مواد بدون تایید، هیچ ارزش تجاری ندارد و از این دستگاه ها باید اجتناب شود.

شرکت فلزیاب علی بابا ارائه دهنده خدمات و محصولات زیر :

  • فروش انواع دستگاه فلزیاب
  • دستگاه فلزیاب طلایاب و گنج یاب جدید و حرفه ای
  • دستگاه فلزیاب تصویری
  • فلزیاب تصویری حرفه ای با قیمت مناسب
  • دستگاه طلایاب و طلایاب تصویری
  • دستگاه گنج یاب و گنج یاب تصویری
  • خرید دستگاه فلزیاب با قیمت مناسب
  • فلزیاب دست ساز

شماره تماس جهت مشاوره و سفارش دستگاه های فلزیاب و فلزیاب تصویری : ۰۱۹۱۹۶۶۱۱۱۱۷

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *