دستگاه فلزیاب GPX 6000

فلزیاب GPX 6000

فلزیاب GPX 6000 یک فلزیاب جدید طلایاب از شرکت ماین لب است.

فلزیاب GPX 6000 یک ردیاب قطعه طلا با القای پالس (PI) است که دارای بسته بندی سبک وزن، متعادل، ضد باران، گزینه های سیم پیچی، ساخته شده با قابلیت هدفون بی سیم و باتری های قابل شارژ لیتیوم یونی سریع است.

برای دیدن جزئیات و مشخصات فلزیاب GPX 6000 ادامه مطلب مراجعه کنید.

فلزیاب GPX 6000 مجهز به فناوری جدید GeoSense-PI TM است که سیگنال‌های زمینی را با وضوح و دقت بالایی تجزیه و تحلیل می‌کند و به آنها پاسخ می‌دهد.

اکنون می‌توانید محیط‌های دشواری را که زمانی تصور می‌شد غیرقابل شناسایی بودند، شناسایی کنید.

فناوری GeoSense-PI TM به سرعت سیگنال های ناخواسته را از طریق سه سیستم بازخورد همپوشانی برای تشخیص فوق سریع تمام قطعات طلا سرکوب می کند.

فلزیاب GPX 6000 دارای سه سیم پیچ جستجو در دسترس است، یک حلقه تکی ۱۱ اینچی، یک مونو بیضوی ۱۷ اینچی، و یک سیم پیچ DD گرد ۱۴ اینچی.

فلزیاب GPX 6000

فلزیاب GPX 6000

 

این سیم پیچ ها با سایر سیم پیچ های GPX سازگار نیستند، و رابط کاملا متفاوتی دارند. Minelab GPX 6000 این کار را انجام می دهد.

با کویل های مختلف در مناطق مختلف بسته بندی شود. مدل آفریقا با سیم پیچ های بیضوی ۱۱ اینچی و ۱۷ اینچی به همراه دو باتری عرضه می شود.

مدل آمریکایی در عوض شامل کویل های ۱۱ اینچی مونو و ۱۴ اینچی DD و یک باتری است. آداپتورهای شارژ اصلی و DC و همچنین هدفون بی‌سیم Minelab ML 100 در این محصول گنجانده شده است.

پیشنهاد دیدن محصول دیگر ماین لب فلزیاب GPX 5000

ویژگی های دستگاه فلزیاب GPX 6000

با استفاده از GeoSense-PI TM – فناوری GeoSense-PI TM به سرعت و با دقت سیگنال های طلای مدفون شده در زمین را تجزیه و تحلیل می کند، بنابراین شما می توانید تمام قطعات طلا را به وضوح و با دقت گوش کنید.

پیدا کردن همه طلاها – ساخته شده توسط پیشرو جهان در فناوری تشخیص فلز، GPX 6000 TM Minelab سریعترین، سبک ترین و ساده ترین راه برای یافتن انواع طلا در یک دستگاه است – از قطعات ریز طلا گرفته تا قطعه “کهنه” گریزان.

EASY EXPERT – با ویژگی های خودکار و رابط کاربری آسان، از لحظه ای که GPX 6000 TM خود را روشن می کنید، در یافتن طلا متخصص خواهید بود.

از آنجایی که هنگام چرخاندن آشکارساز خود بر روی زمین، تعادل خودکار زمین به طور مداوم با تغییر شرایط خاک سازگار می شود، نیازی به تنظیم تنظیمات نیست. یافتن طلا هرگز آسان تر نبوده است.

SWING سبکتر – GPX 6000 TM با سیم پیچ ۱۱ اینچی مونو فقط ۲٫۱ کیلوگرم (۴٫۶ پوند) و با سیم پیچ ۱۴ اینچی DD 2.3 کیلوگرم (۵٫۱ پوند) وزن دارد.

GPX 6000 TM دارای شفت‌های فیبر کربن سبک، جعبه کنترل ساده، و زیر دستی U-Flex TM است –

تشخیص طولانی‌تر و احساس راحتی در انجام آن. با یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی عرضه شده، می توانید تا ۸ ساعت با یک بار شارژ آن را تشخیص دهید.

ساخته شده برای ماندگاری – GPX 6000 TM که در محیط های خشن مناطق دورافتاده استرالیا آزمایش شده است، می تواند گرمای شدید و باران های شدید را تحمل کند.

یک ضمانت ۳ ساله با پشتیبانی جهانی Minelab شامل می شود.

انتخاب سیم پیچ ها – فلزیاب GPX 6000 شامل یک سیم پیچ همه کاره ۱۱ اینچی برای فضاهای تنگ و مشخص کردن قطعات ریز طلا، و یک سیم پیچ بزرگ ۱۴ اینچی دو بعدی برای تشخیص دقیق طلا حتی در محیط های شور (هر دو سیم پیچ ضد آب تا ۱ متر / ۳٫۳) است. ‘).

صدای بلند و واضح – چه با گوش دادن به بلندگوی خارجی “بلند و واضح” یا هدفون های بلوتوث بی سیم ارائه شده، هرگز صدای طلایی را با GPX 6000 TM از دست نخواهید داد.

توجه: Minelabs GPX 6000 دارای سه گزینه سیم پیچ است:

سیم پیچ تک حلقه ۱۱ اینچی GPX11 برای شکار طلای همه کاره، سیم پیچ ۱۴ اینچی دو بعدی GPX14 برای تشخیص دقیق طلا حتی در محیط های شور و سیم پیچ بیضوی ۱۷ اینچی GPX17 برای یافتن طلای بزرگ. قطعات در عمق بیشتر.

همه کویل‌ها تا عمق ۱ متری (۳ فوت) ضد آب هستند. اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که مدل آفریقا با کویل‌های بیضوی ۱۱ اینچی و ۱۷ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که مدل ایالات متحده در عوض شامل ۱۱ اینچ گرد مونو و ۱۴ است. “کویل های DD گرد.

فلزیاب GPX 6000

فلزیاب GPX 6000

 

کنترل Bluetooth® بلوتوث را برای اتصال هدفون های بی سیم فعال می کند – حالت جفت شدن بلوتوث را برای اتصال هدفون های بلوتوث آغاز می کند (فشار طولانی برای حداقل ۲٫۵ ثانیه).

تنظیم نور پس زمینه از طریق تنظیمات روشنایی نور پس زمینه – زیاد، متوسط، کم و خاموش
روشن/خاموش – آشکارساز را روشن و خاموش می‌کند – تنظیمات پیش‌فرض کارخانه را بازیابی می‌کند (خاموش را برای حداقل ۷ ثانیه فشار داده و نگه دارید).

Sensitivity Adjust – سطح حساسیت را تنظیم می کند.

نوع زمین – بین نوع زمین دشوار و معمولی جابجا می شود. بین تنظیمات Threshold On/Off تغییر می‌دهد (فشار طولانی برای حداقل ۲٫۵ ثانیه).

Noise Cancel – فرآیند لغو نویز را آغاز می کند. هنگامی که یک سیم پیچ Double-D متصل می شود، بین حالت های Double-D – لغو EMI و لغو رسانایی زمین (فشار طولانی برای حداقل ۲٫۵ ثانیه) جابجا می شود.

تنظیم صدا – سطح صدای صدا را تنظیم می کند.

Quick-Trak – برای انجام عملیات تعادل زمین، Quick-Trak Ground Balance را فشار داده و نگه دارید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *